Nederlands / English
 

Waarom is multi-channel marketing voor u belangrijk?

De veranderingen in de farmaceutische omgeving gaan hard. Daarom bieden online marketing initiatieven voor MSD de flexibele oplossing die de organisatie nodig heeft om de boodschap aan te laten sluiten op de perceptie van hun doelgroepen; of het nu gaat om huisartsen, specialisten of andere zorgprofessionals.

“Jan van Bommel heeft ons voorzien van de structuur en het controlemechanisme om van ons complexe web-project een succes te maken.”
Elke Radermacher
Marketing and Sales Manager Psychiatry, Organon (MSD)

Professionals voorzien van de laatste gegevens, waar ze onmiddellijk gebruik van kunnen maken

Artsen hebben behoefte aan een breed scala van up-to-date gegevens over zeer diverse gebieden. Met behulp van Jan van Bommel waren wij in staat onze bestaande websites aan te vullen met nieuwe sites en webdiensten, zoals regelmatige nieuwsbrieven met de meest recente wetenschappelijke, politieke en medische ontwikkelingen.

Structuur en beheer: de sleutel voor de succesvolle realisatie van een complex project

De nieuwe diensten waren niet alleen zeer uitgebreid, maar deze aanpak was ook nieuw voor de interne en externe leden van ons team. Jan wist hoe we de website tot een succes konden maken en hoe we de resultaten moesten meten. Zijn ervaring heeft ons geholpen om de mijlpalen en Key Performance Indicators te definiëren, die we nodig hadden om de vooruitgang te bewaken per site en per doelgroep, en vervolgens de juiste acties te kunnen ondernemen.

[ 1 | 2 ]


© ik360 2024 - Rode Beemden 2 - 5708 AX HELMOND - +31 (0)6 419 24 824 - info@ik360.nl