Nederlands / English
  

Klanteninzicht: de sleutel tot effectief klantenbeheer

Binnen de concurrerende wereld van financiële diensten en verzekeringen is customer data management essentieel om leveranciers de kans te geven in de markt voorop te blijven. Als de eerste database marketeer bij Interpolis heeft Jan van Bommel een nieuwe marketingaanpak gedefinieerd en geïmplementeerd die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan het realiseren van de succesvolle klantgerichte organisatie die de markt nu kent.

Laat de klant de weg bepalen

De meeste financiële instellingen hebben een vrij helder beeld van hun klanten en besteden veel aandacht aan het bevorderen van klantenloyaliteit. En toch, zelfs wanneer men de nieuwste technieken inzet, weten weinig organisaties aan de verwachtingen van hun klanten te voldoen. Bij de Rabobank heeft Jan van Bommel een succesvolle CRM-oplossing geïmplementeerd, die tot een betekenisvoller en effectiever dialoog tussen klant en adviseur heeft geleid.

Hoe mag ik360 u helpen?

  • Klantsegmentatie door met creditscoring en regressie zowel klantwaarde als koopbereidheid in kaart te brengen.
  • Een campagnebibliotheek helpt lokale vestigingen om succesvolle marketingacties uit te voeren.
  • CRM-implementatie geeft klantinzicht die de basis vormt van een zinnig gesprek tussen klant en bank.

Voor verdere informatie over deze en andere ik360 oplossingen voor het optimaliseren van de effectiviteit van uw marketingactiviteiten neem contact met ons op.

De positieve resultaten van de ik360 aanpak bij financiële instellingen is deels gebaseerd op een succesvolle samenwerking met Paul Postma Marketing Consultancy.



© ik360 2024 - Rode Beemden 2 - 5708 AX HELMOND - +31 (0)6 419 24 824 - info@ik360.nl